Boken på vent #1

Hiver meg på den ukentlige «boken på vent», som Beathes Bokhylle har satt igang.

Kunsten å være kvinne, skrevet av Caitlin Moran, er en bok jeg har hatt lyst å lese lenge. Kjøpte den i bursdagsgave til min mor i fjor, og nå har jeg vært i bokhyllen hennes og knabbet den. Skal lese den i løpet at sommeren tenkte jeg.

Foto: gyldendal.no

Foto: gyldendal.no

Fra baksiden av boken:

Det har aldri vært bedre å være kvinne enn i vår tid: Vi kan stemme, vi har p-pillen, og de har ikke brent hekser på bålet siden 1727. På den annen side gjenstår det noen gnagende spørsmål: Hvorfor må vi gjennom brasiliansk voksing? Må vi bruke Botox? Hater menn oss innerst inne? Og hvorfor er behåen så trang og vond og trusene så små?

Flere bøker på vent finner du her.

 

8 thoughts on “Boken på vent #1

  1. Denne har jeg veldig lyst til å lese og særlig etter at jeg så forfatteren på «Skavlan» men så har det gått litt i glemmeboken, så tusen takk for påminnelsen:) Koselig at du ble med på utfordringen min:) Ha en fin tirsdag:)

Legg igjen en kommentar

