Boken på vent #2

Det er Beathes Bokhylle som hver tirsdag arrangerer Boken på vent.

Flink pike av Gillian Flynn, er neste bok jeg har på vent. Den er hovedbok i Bokklubben Nye Bøker nå. Denne uken er jeg i Sverige, men jeg gleder meg til søndag når jeg kommer hjem og den forhåpentligvis ligger i postkassen. Har lest flere strålende kritikker om denne. Jeg har ikke lest noen av Flynns tidliger bøker, men om denne slår an så blir jeg vel nødt å vurdere det. Ha en fin dag!

Flere bøker på vent finner du her.

16 thoughts on “Boken på vent #2

  1. Denne kan du glede deg til, den var veldig bra! Jeg har lest «Åpne sår» som jeg ikke ble så veldig begeistret for og jeg har planer om å lese «Mørke rom» nå i sommer. Ha en fin kveld:)

  2. Har akkurat fått mørke rom av flynn i hus etter masse av venting og jeg gleder meg å snike den inn mellom alle de andre bøkene:) Denne skal også helt klart leses, siden jeg har hørt så mye bra om den. Kos deg med boken!

  3. Dette var en skikkelig dramatisk krim. Nå venter jeg på Mørke rom, som ligg på biblioteket og venter på Las Åpne sår, men likte ikke den like godt. Nå har jeg fått melding fra biblioteket at Mørke rom venter på meg der, så den blir nok en av sommerbøker.

  4. Denne har jeg også liggende. Jeg har lest Åpne sår og Mørke rom og likte begge to, så jeg burde egentlig bare sette i gang med denne! 🙂 Ønsker deg en fin onsdag!

  5. Jeg ble dessverre kjempeskuffet over Gillian Flynn. Har lest både Gone girl (Flink pike) og Mørke rom av henne og ble ikke særlig imponert. Syns hun er litt oppskrytt, så kanskje du kommer til å like bøkene hennes bedre enn jeg?

Legg igjen en kommentar

