Bokomtale: Sitt ned og hold kjeft – Håndbok for deg som vil bli kvitt selvtilliten

Forfatter: Knut Nærum
Format: Lydbok
Forlag: Cappellen Damm
Utgitt: 2009
Spilletid: 2 timer og 50 minutt
Lest av: Knut Nærum

Sitt ned og hold kjeft – Håndbok for deg som ønsker å bli kvitt selvtilliten er en kort og humoristisk bok. Den har noen virkelig gode og morsomme øyeblikk, hvor jeg lo høyt for meg selv og skremte livet av noen sauer. Men humoren min er ganske spesiell (mer spesiell enn Knut Nærum sin), så jeg syntes ikke boka var like morsom som jeg har en mistanke om at mange andre syns. På bokelskere.no har den i hvert fall fått en haug med seksere. Tror også jeg ville fått mer utav boken om jeg hadde lest den istedenfor å høre den, for jeg syns forfatteren snakket litt for fort.

Noen andre som har erfaring med denne?

20130623-114052.jpg

One thought on “Bokomtale: Sitt ned og hold kjeft – Håndbok for deg som vil bli kvitt selvtilliten

  1. Tilbaketråkk: Juni – en oppsummering | Lesehesten

Legg igjen en kommentar

