En smakebit på søndag: Kunsten å være kvinne

Jeg er fremdeles på samme bok som sist søndag, noe som føles litt rart, for det er uvanlig til å være meg. Men er man på kurs i Sverige så er man på kurs i Sverige. Det har vært lange dager her, hvor de resterende timene i døgnet har blitt brukt til å spise og sove. Men fytti, så gøy og lærerikt! Nå setter jeg snuten i retning Kastrup og Norge, men først, en smakebit:

Den største dagen i ditt liv. Nå ja. Fellene her er åpenbare. Det er selvfølgelig ikke den største dagen i ditt liv. En dag som virkelig var den største i ditt liv, ville ikke inneholde onkel Kladd, tante Teit og et par stykker fra jobben som du bare måtte invitere så de ikke skulle bruke de neste seks årene på å furte hver gang de møtte deg i trappen.

Flere flotte smakebiter finner du hos Flukten fra virkeligheten.

20130630-090923.jpg

20 thoughts on “En smakebit på søndag: Kunsten å være kvinne

  1. Ett tag var jag sugen på att läsa denna, men jag tror jag har ändrat mig. Den verkar inte vara något för mig, trots att den ser ut att vara humoristisk. Också.

  2. Denne har jeg på leselisten min, men jeg har glemt den helt av. Kanskje jeg må prøve å få tak i den? 🙂 Ønsker deg en fin søndag!

  3. Høres ut som du har koset deg på kurs i Sverige, skjønner godt da man har hatt lite tid til bøkene. Takk for smakebiten, vurderer fram og tilbake om jeg skal lese denne boken. Greier liksom ikke å bestemme meg helt. Kos deg videre!

Legg igjen en kommentar

