Nytt i hylla #2

Jeg har fått pakker i posten! Elsker pakker i posten! Denne uken har jeg fått hele fire bøker i posten:

  • Fortellingen om Petter Northug, Carina Olset
  • Middagen, Herman Kock
  • Dronningen, Ingar Sletten Kolloen
  • Gull og grønne svensker, Thorkild Gundersen

2013-07-04 08.07.33

Ikke så mye skjønnlitteratur her akkurat, og Middagen fortærte jeg allerede tidligere i uken. Bøkene om Northug er for research til min jobb og utdannelse. Det jeg driver med krever veldig mye den samme psykologien som idrettsfolk driver med. Og jeg er fryktelig fasinert og imponert over den sterke psyken til Northug, og tenker at det kan jeg jo bare lære av. Har også hatt lyst å lese biografien om Dronningen en stund, så når Ark.no hadde salg var det jo bare å smelle til.

Ha en strålende onsdag!

2 thoughts on “Nytt i hylla #2

  1. Middagen har jeg fra før, dronningen er jeg litt usikker på men jeg er jo royalist så kanskje den hadde vært noe for meg… Boken om Northug kunne jeg tenkt meg å lest for jeg digger den fyren og er også imponert over den sterke psyken han har, er det en som kan klare å stå utenfor landslaget så er det han, blir spennende å se til vinteren hvordan valget slår ut på det sportslige..Kos deg med bøkene:)

    • Blir absolutt spennende å se til vinteren ja. Jeg har stor tro på at han klarer det fint. Han er fasinerende og et bra forbilde – elsket og hatet som han er 🙂

Legg igjen en kommentar

