Nytt i hylla #3

Lykken er en bok. Også når den kommer i postkassen. Mulig jeg er rar, men jeg får en glad følelse inni meg når jeg går å sjekker postkassen og det ligger post til meg der, er posten til meg en pakke blir jeg enda mer glad, og er pakken en bok blir jeg ekstra glad, selv når jeg har bestilt den selv og vet at den kommar. Og er det mer enn en bok i pakken, ja, du kan jo tenke deg 😉

På tirsdag fikk jeg tre bøker i postkassen:

2013-07-09 13.31.09

To kill a mockingbird har jeg bestilt fordi jeg har en plan om å bli med på 1001-lesesirkelen hos Lines bibliotek i august. Pluss at det også er en bok jeg selvfølgelig har veldig lyst å lese.

Flaggermusmannen er den første Harry Hole-boken, og jeg har aldri lest om Harry Hole, så jeg gleder meg til å sette igang med dette eventyret. Boken er også en del av sommerlektyren min.

The Great Gatsby syns jeg det er en skam at jeg ikke har lest enda. Og nå er det jammen på tide. Omslaget på denne utgaven av boken syns jeg er ekstra fint, den har ikke det vanlige, glatte omslaget, men et grovere omslag, som jeg bare elsker 😀

Alle bøkene er bestilt på det store 50%-salget som ark.no hadde nettopp. Denne uken har de forresten 50% på alle engelske bøker.

På tirsdag fikk jeg også deltatt i en fantastisk give-away. Det er Bea´s bokhylle som arrangerer, og hun trekker altså en heldig person som får Drageløperen og Tusen strålende soler, skrevet av Khaled Hosseini. Begge disse er bøker jeg ikke har, og som jeg har kjempelyst å lese, så jeg håper jo selvfølgelig at jeg vinner 🙂 Trekningen er 20. juli.

6 thoughts on “Nytt i hylla #3

  1. Jeg deler din begeistring for å få bøker i postkassen. Selv om det er jeg selv som har bestilt bøkene, så er det alltid gøy med pakke i posten. Bra du kommer i gang med Harry Hole, du har masse spennende lesestoff foran deg 🙂 Lykke til med trekningen, jeg har lest begge disse bøkene og likt dem veldig godt. – Ha en fin sommerdag!

  2. Du er ikke rar, det er en kjempegod følelse å hente pakker (bøker) på posten selv om det på forhånd gått hardt utover visakortet! Kjenner at jeg har lyst til å komme i gang med Harry Hole etter hvert jeg også og skulle vært om meg når bøkene er så billige. Så giveawayen, jeg har ikke Drageløperen men Tusen strålende soler derfor har jeg ikke meldt meg på, men lykke til med trekningen. Kos deg med lesingen:)

  3. Den følelsen elsker jeg også, å finne en bok (eller to eller tre) i postkassen! Om det er en hentelapp på bøker, så er det (nesten) like bra det også, hehe.
    Jeg har ikke lest dine tre, men alle frister. Jeg skulle gjerne ha fulgt HH fra begynnelsen, og liker å lese bøker før jeg ser filmene. Så Gatsby-boka kommer jeg kanskje til å låne på biblioteket senere i juli, vi får se. Og To kill a mockingbird er jo en klassiker.. Men så var det dette med tid, da.
    Uansett: God lesing! 🙂

    • Ikke sant, fantastisk følelse 🙂 Begynte på Flaggermusmannen igår, og tror jeg kommer til å like meg i Harry Hole-universet, men vi får se 😉 God lesing til deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

