Bokomtale: Bared to you

Forfatter: Sylvia Day

Forlag: Penguin

Utgitt: 2012

Bakerst i boka står det at forfatteren har blitt inspirert av E. L. James sine Fifty Shades-bøker, og det merkes. Man kan trekke veldig mange paralleller mellom historien om Eva og Gideon, som Bared to you handler om, og Ana og Christian som vi møter i Fifty Shades. Når det er sagt, så må jeg si at jeg liker Sylvia Day sin skriving bedre enn E. L. James sin. Fifty Shades falt i smak hos meg altså, men jeg syns Bared to you var bedre.

Og når det er sagt igjen, så er det jo sånn at dette er veldig lett underholdning. Lettlest og lettforståelig, men sånn litteratur kan være fryktelig greit å lese noen ganger også. Slutten kom litt brått på. Jeg leste på iPad, og regnet meg frem til at jeg hadde omtrent førti sider igjen, også bam! der var det over gitt. Viste seg at de siste førti sidene var utrdrag fra neste bok og en annen bok av Day. Så det var ikke noe tvil om at det kom en bok nummer to for å si det sånn. Det blir nok en stund til jeg leser de neste bøkene, har mange ting jeg vil lese før det, men jeg kommer nok til å lese dem.

4 thoughts on “Bokomtale: Bared to you

  1. Haha, jeg har også opplevd slutter i ander bøker på samme måten. At man tror man kanskje ha 20 – 30 igjen, men så er det bare smakebit på neste bok i serien. Det skulle ikke ha vært lov. Spesielt ikke hvis første bok i en serie er hyperspennende:)

  2. Tilbaketråkk: Juli – en oppsummering | Lesehesten

  3. Tilbaketråkk: Bokomtale: Reflected in You | Lesehesten

Legg igjen en kommentar

