Nytt i hylla #4

Da fikk jeg siste pakke fra det jeg bestilte på ark.no sitt 50%-salg for noen uker siden. Og nå må jeg absolutt ha en pause fra nyanskaffelser, for her begynner det raskt å samle seg opp svære hauger av uleste bøker i takt med at visakortet blir tommere. Så selv om det er supergøy med pakker i posten, så innvilger jeg meg selv herved et par ukers kjøpestopp.

2013-07-15 13.17.02I pakken denne gang:

Altså bok nummer to og tre i Harry Hole-serien. Har akkurat lest første bok, Flaggermusmannen, så jeg gleder meg til å ta fatt på disse.

2 thoughts on “Nytt i hylla #4

Legg igjen en kommentar

