En smakebit på søndag: Flink pike

Flukten fra virkeligheten arrangerer som vanlig En smakebit på søndag og jeg er med! Dagens smakebit kommer fra Flink pike, skrevet av Gillian Flynn.

Jeg grøsset, skulle til å strekke meg mot peisen for å finne varme, men kom på at vi var i juli. «Jeg synes det virker som en ganske merkelig hengivelse å fortsette med, i så mange år,» sa jeg. «Ja, ettersom hun aldri svarte.»
Desis øyne skinte. «Å,» sa han bare, som når man får øye på et uventet fyrverkeri på himmelen.
«Nick, jeg finner det underlig at du kommer hit å spør Desi om forholdet hans – eller mangelen på forhold – til din kone,» sa Jacqueline Collings. «Har ikke du og Amy et nært forhold? Jeg kan love deg en ting: Desi har ikke hatt noen egentlig kontakt med Amy på flere tiår. Flere tiår.»

20130721-094110.jpg

Les gjerne andre bloggere sine smakebiter også 🙂

20 thoughts on “En smakebit på søndag: Flink pike

  1. Takk for smakebit. Har lest både denne boka og Mørke rom av samme forfatter, men ble dessverre ikke imponert. Syns ikke hun var så original, men, men, kan ikke like alt 🙂

Legg igjen en kommentar

