Nytt i hylla #5

Kjøpestopp sa du?!?!?! HA! Prøv å dra på loppemarked med kjøpestopp du og se hvordan det går. Så altså, min såkalte et par uker kjøpestopp varte i ti dager. Snakker vi pinlig lite selvkontroll eller? Men hallo, det var jo tross alt loppemarked. Og selv om jeg innkasserte hele åtte nye (gamle) bøker, så kostet hele kalaset meg faktisk ikke mer enn 110 kr. Også for en opplevelse da! Å gå å kikke gjennom tusenvis av bøker, og plutselig – innimellom alle de gamle og nye testamentene – så finner du er liten skatt. Det var bare fantastisk gøy. Og det var definitivt verdt å bryte kjøpestoppen min for! Men nå er den innført igjen. I hvert fall for et par uker (kanskje).

2013-07-27 21.53.49

 

Dagens fangst ble som følger:

  • Noen kjenner mitt navn, Lawrence Hill
  • Arabiske netter, Naguib Mahfouz
  • Stylesmysteriet, Agatha Christie
  • Ansikt til ansikt, Gunnar Saalesen
  • Drapet på Harriet Krohn, Karin Fossum
  • Nattog til Lisboa, Pascal Mercier
  • Schindlers liste, Thomas Keneally
  • Ulvenatten, Tom Egeland

Utrolig mye fint snacks. Så det er nå enda godt det er litt igjenn av sommeren enda!

Legg igjen en kommentar

