Boken på vent #9

Det er tirsdag og tid for bøker på vent hos Beathe. Min bok på vent denne uken er Eat, pray, love, skrevet av Elizabeth Gilbert. Har hatt lyst å lese denne lenge, men det er så mye jeg til enhver tid har lyst å lese at det har ikke blitt enda. Men en dag…

Goodreads står det følgende om boken:

20130903-182504.jpgIn her early thirties, Elizabeth Gilbert had everything a modern American woman was supposed to want–husband, country home, successful career–but instead of feeling happy and fulfilled, she felt consumed by panic and confusion. This wise and rapturous book is the story of how she left behind all these outward marks of success, and of what she found in their place. Following a divorce and a crushing depression, Gilbert set out to examine three different aspects of her nature, set against the backdrop of three different cultures: pleasure in Italy, devotion in India, and on the Indonesian island of Bali, a balance between worldly enjoyment and divine transcendence.

 

12 thoughts on “Boken på vent #9

  1. Denne boken har jeg lest to ganger, liker den med andre ord veldig godt, jeg leste på norsk da.. Har også sett filmen men det ble jeg litt skuffet over. Blir spennende å se hvordan den slår an hos deg;)

    • To ganger sier du? Da tipper jeg den kommer til å falle i smak hos meg også 😉 Jeg liker å lese en del bøker på engelsk om det er originalspråket for å unngå såkalte «skrudde» oversettelser 😉

Legg igjen en kommentar

