Listefeber

Mellom linjene har utfordret oss bokbloggere til å nominere våre fem favorittbøker, som så skal legges sammen til å bli en liste over våre 100 beste bøker. Personlig elsker jeg lister, så dette må jeg jo bare være med på. Det var vanskelig å velge kun fem bøker da, men etter mye om og men, har valget til slutt falt på:

  • Harry Potter-serien, J.K. Rowling
  • Jenta som lekte med ilden, Stieg Larsson (skulle gjerne ha nominert hele Millenniumserien, men siden jeg faktisk ikke har lest den tredje boka enda, så velger jeg den jeg har likt best til nå)
  • The Great Gatsby, F. S. Fitzgerald
  • Inferno, Dan Brown
  • Drageløperen, Khaled Hosseini

Så gleder jeg meg til å se resultatet av denne listen. For jeg, som så mange andre, elsker lister. Jeg tuller ikke, jeg kan bruke skremmende mye tid på å for eksempel sitte å bla igjennom listene på Goodreads. Det er jo så gøy!

drageløperen

inferno

jenta som lekte med ilden

the great gatsby

 

 

 

 

 

harry potter

2 thoughts on “Listefeber

Legg igjen en kommentar

