Nytt i hylla #7

Jeg elsker loppemarked. Det er helt utrolig hva du kan få tak i der. Var på et nå på lørdag å fikk med meg en fin stabel bøker. De to øverste i bunken er til og med ulest, helt nye og stive i permen. Hele herligheten på seks bøker kostet meg skarve 40 kroner.

nytt i hylla

 

  • Tristanbedraget, Robert Ludlum
  • The Legacy, Katherine Webb
  • A Half Forgotten Long, Katherine Webb
  • Engler i LA, Marian Keyes
  • De Desperates Café, Marian Keyes
  • The Casual Vacancy, J. K. Rowling

Det var til og med en samling av Tusen og en natt der, veldig pent brukt, som jeg vurderte å grabbe med meg også, jeg gjorde det ikke, og nå angrer jeg selvfølgelig. Men jeg har rett og slett ikke nok hylleplass for tiden. Har nemlig en midlertidig boløsning hjemme hos mine foreldre i påvente av leilighet. Men bare vent, en dag skal jeg ha meg eget bibliotek!

The Casual Vacancy har jeg hatt lyst å lese siden den kom ut, så den er jeg selvfølgelig allerede godt i gang med 🙂

8 thoughts on “Nytt i hylla #7

  1. Enig, loppemarked er et helt fantastisk sted å shoppe bøker. Mye underholdende chick-lit du har fått deg, jeg er stor fan av Marian Keyes sine tidlige bøker. Har lest den ene Webb-boka (The Legacy), men den andre har jeg ikke vært borti. Gleder meg til å høre hva du syns om dem 🙂

  2. Jeg elsker også loppemarkeder, og gjenbruksbutikker! Vi har en fin gjenbruksbutikk der jeg bor hvor jeg stadig er innom og ser etter bøker. Jeg har funnet mange perler der, som for eksempel 10 innbundne bøker av Stephen King på engelsk 🙂 Ønsker deg en fin helg!

  3. Tilbaketråkk: En smakebit på søndag: The Casual Vacancy | Lesehesten

  4. Tilbaketråkk: Bokomtale: The Casual Vacancy | Lesehesten

  5. Tilbaketråkk: Fra A til Å (Z) | Lesehesten

  6. Tilbaketråkk: Oktober – en oppsummering | Lesehesten

Legg igjen en kommentar

