En smakebit på søndag: Odinsbarn

Jeg leser fremdeles Odinsbarn, jeg. Kom egentlig ikke ordentlig igang med den før denne uka, og nå er jeg helt oppslukt. Skulle bare ønske jeg hadde enda bedre tid til å lese. Men, gleden varer jo lenger når jeg ikke har det da 😛 Dagens smakebit er hentet fra side 255:

odinsbarnHirka prøvde å gå, men føttene lystret ikke. Hun snublet og stupte fram. Kroppen rullet mot torvtaket og hun visste hun kom til å falle. Hun famlet etter grep og fikk tak på noe som løsnet like fort. Så hadde hun ingenting under seg. Hun falt. Kroppen slo i bakken med en fryktelig lyd. Smerte. Knust?

En smakebit på søndag er en fast spalte hos Mari med bloggen Flukten fra virkeligheten. Her kan man legge ut en smakebit fra den boken man leser nå, så kan andre lese den og du kan lese hva andre leser. En super måte å møte nye bøker på 🙂

12 thoughts on “En smakebit på søndag: Odinsbarn

  1. Har ikke kommet så langt i denne for jeg var så dum og begynte på så mange bøker forrige måned, ikke at jeg har fått lest så mange av dem ferdig for nå i oktober har begynt på nye bøker hele tiden. Gleder meg til å ta fatt på denne igjen. Tusen takk for smakebiten og ha en fin søndag:-)

Legg igjen en kommentar

