Oktober – en oppsummering

Oktober har bragt med seg mye regn og mange flotte farger, men dessverre ikke så mange bøker som jeg skulle ønske. Noen har det heldigvis blitt da.

Lest i oktober
Jeg har lest til sammen fire bøker i oktober:

Klikker du på lenkene kan du lese mine omtaler av bøkene.

Påbegynt i oktober

  • Shoppingfri, Irina Lee

Månedens favoritt
er uten tvil Odinsbarn. En virkelig, virkelig, virkelig bra bok. Mulig den faktisk til og med sniker seg inn på førsteplass som beste bok jeg har lest i år, selv om den har et par gode konkurrenter.

Nyanskaffelser
Jeg har vært på loppemarked. Et paradis for bokelskere. Fikk med meg følgende seks bøker:

  • Tristanbedraget, Robert Ludlum
  • The Legacy, Katherine Webb
  • A Half Forgotten Long, Katherine Webb
  • Engler i LA, Marian Keyes
  • De Desperates Café, Marian Keyes
  • The Casual Vacancy, J. K. Rowling

Det kostet meg 40 kroner.

Leseplaner for november
I november skal jeg lese en del norsk. Jeg begynte på Shoppingfri igår. Og står i kø på Hulder av Tonje Torsnes og De usynlige av Roy Jacobsen. I tillegg håper jeg å få lest Det henger en engel alene i skogen av Samuel Bjørk og Porselenspiken av Gunn Marit Nisja.

Ha en fortreffelig lesemåned 🙂

2 thoughts on “Oktober – en oppsummering

  1. For en fin lesemåned du har. Det er ikke antallet det kommer an på. Spent på å høre om du vil hive deg på Shoppingfri, jeg ble veldig inspirert av å lese boken, og hiver meg kanskje over det over nyttår. Gled deg til Samuel Bjørk sin, den var veldig god 🙂

Legg igjen en kommentar

