Når jeg målet mitt?

Da jeg begynte å bevege meg inn i bokblogguniverset før sommeren fant jeg også etterhvert frem til Goodreads og igjen frem til Reading Challende 2013 hvor man kan skrive hvor mange bøker man har tenkt å lese i løpet av året også holder Goodreads tellingen for deg.

Jeg tenkte at jess, jeg setter et mål på 52 bøker. Det er en bok i uka, og burde ikke være noe problem. Derimot ble høsten mye travlere enn jeg hadde trodd og jeg så med skrekk at jeg ikke kom til å klare det målet. Heldigvis fant jeg ut at det gikk an å endre på det, og jeg reduserte målet til 40 bøker, men var fremdeles skeptisk. Men her om dagen oppdaget jeg plutselig at jeg bare mangler fire bøker på å nå målet mitt! Selv om det kanskje er litt juks å redusere målet underveis, så slipper jeg i hvert fall å se på at telleren aldri når frem til 100%. Hehe, jippi! 😀 Kanskje jeg må øket målet igjen nå..?

Legg igjen en kommentar

