November – en oppsummering

Imorgen er det 1. desember dere, og det betyr jo at november er over idag – i rekordfart. Jeg føler jeg nettopp satt og skrev et oppsummeringsinnlegg for oktober jeg 😛

Det har vel ikke blitt så alt for mange bøker lest i november, faktisk har jeg bare lest tre stykker:

De to første har jeg skrevet omtaler om og den siste kommer det en omtale om de nærmeste dagene.

Neste måned har jeg planer om å lese Porselenspiken av Gunn Marit Nisja og Hulder av Tonje Tornes. Begge disse står jeg i kø på på biblioteket og satser på å få i løpet av neste uke. I tillegg så blir det nok til at jeg begynner på Divergent av Veronica Roth på iPaden i løpet av kvelden, for jeg leste akkurat ut The Bone Season.

Jeg har tenkt mye på hva jeg skal gi folk i julegave, spesielt etter at jeg leste Shoppingfri tidligere denne måneden. Jeg vil gi noe som folk trenger, men så ofte så fyller de bare opp ønskelisten sin med ubrukelige ting fordi de MÅ ønske seg noe, men egentlig ikke ønsker seg noen ting. Så da tenkte jeg: bøker! Jeg kan alltids finne en bok som passer den og den personen perfekt. Så nå holder jeg på å skrive ønskeliste som i utgangspunktet baserer seg på bøker. Med mindre folk klarer å komme opp med et nyttig ønske da 😛

One thought on “November – en oppsummering

  1. Artig å se at også du er blitt påvirket av Shoppingfri. Det er nok ikke alle som har an helt ut og slutter å handle, men den får oss til å tenke. Fin lesemåned du har hatt, De usynlige har jeg på ønskelisten 🙂
    Glad du likte adventskalenderen vår, vi gleder oss til i morgen 🙂

Legg igjen en kommentar

