Juleferie og Michael Bublé på anlegget

Ja folkens, nå har jeg jammen fått juleferie. Etter fire julekonserter på like mange dager (pluss et julebord – ja, det var hardt å ha konsert dagen etter :P) var det endelig juleferie i går kveld. Ingen jobb og ingen skole i tre hele uker. Jammen har jeg det godt 🙂

michal bubleInnledet idag ferien med å vaske hus og vaske klær, som jeg vanligvis bruker å gjøre på søndag og lørdag (ja, i den rekkefølgen), men ikke fikk tid til nå i helgen på grunn av alle julekonsertene og dette julebordet. Postkontoret har jeg også rukket å være innom idag, siste frist for å sende pakker om de skal frem før jul!

AllegiantPå anlegget går juleplaten til Michael Bublé for øyeblikket. Jeg synes den er så bra. Også er det så imponerende at låtene er spilt inn i sin helhet og ikke bit for bit. Respekt! I den ene hånda har jeg en bit mørk sjokolade, i den andre en kopp julekaffe og i den tredje Allegiant av Veronica Roth, som nylig vant Goodreads choice awards 2013 for beste young adult fantasy-bok. Ah, juleferie!

Jeg leter forresten etter en butikk som selger fenalårstativ. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Legg igjen en kommentar

