Nytt i hylla #9

Da jeg kom hjem idag lå det en stabel på fem pakker i gangen som hadde kommet i postkassen til meg idag. Tihi! Det var alle disse fine bøkene:

2014-01-13 16.38.55

1984 av George Orwell, City of Bones av Cassandra Clare, The Hunger Games: Cathing Fire og The Hunger Games: Mockingjay av Suzanne Collins og The Complete Sherlock Holmes av Sir Arthur Conan Doyle.

1984 og Sherlock Holmes har jeg planer om å lese i forbindelse med Back to the Classics-utfordringen jeg er med på. Jeg leste nylig første bok av The Hunger Games, falt selvsagt pladask og bestilte de to neste med en gang. Også har jeg lenge hatt lyst å prøve meg på The Mortal Instruments-serien, hvor City of Bones er den første boken.

5 thoughts on “Nytt i hylla #9

  1. Pakker i posten er bestandig like morsomt- at man har bestilt dem sjøl legger ingen demper på stemningen! Det er vel nesten omvendt, for man VET at det er noe man ønsker seg ;o)

  2. Her var mye spennende! Lenge siden jeg leste 1984, men burde kanskje ta den frem igjen ettersom Atwood setter den høyt og hun har jeg virkelig trykket til mitt hjerte nå.. Kos deg med lesingen 🙂

  3. The Complete Sherlock Holmes av Sir Arthur Conan Doyle ser fantastisk ut. Har også Sherlock Holmes på min back to the clasics challenge 🙂 Jeg er også stor fan av Dødslekene og Mortal Instruments serien så håper denne faller i smak!

Legg igjen en kommentar

