En smakebit på søndag: Catching fire

Hver søndag arrangerer Flukten fra virkeligheten utfordringen En smakebit på søndag. Her kan du lage et blogginnlegg fra boken du leser akkurat nå og poste linken inne der. Det er en fin måte å finne ny inspirasjon, møte nye bøker og kanskje oppdage en ny bokblogg.

Jeg er godt i gang med andre boken i The Hunger Games-trilogien, Catching fire, og dagens smakebit kommer naturlig nok også derfra:

catching fireThere’s the sensation of falling, then I hit the ground with a jolt that goes right up my spine. A second later, my rear end slams the ground. I lie in the snow, trying to assess the damage. Without standing, I can tell by the pain in my left heel and my tailbone that I’m injured. The only question is how badly. I’m hoping for bruises, but when I force myself on my feet, I suspect I’ve broken something as well. I can walk, though, so I get moving, trying to hide my limp as best I can.

Ha en fin lesesøndag – det skal i hvert fall jeg ha 🙂

17 thoughts on “En smakebit på søndag: Catching fire

  1. Jeg leste hele serien på under en uke. Jeg likte den veldig godt 🙂 Vanligvis liker jeg ikke denne type sjanger, men akkurat denne serien likte jeg. Takk for smakebit! Ha en fin søndag 🙂

  2. Tilbaketråkk: Bokomtale: Mockingjay | Lesehesten

Legg igjen en kommentar

