Boken på vent #24

Goood morgen dere! Er det ikke en strålende dag? Det er det i hvert fall her. Solen skinner og det er skikkelig vårvær. Ah, så herlig! Det er jo også tirsdag og på tide med nye bøker på vent hos Beathe. Kan det bli bedre? Neppe. Fytti så godt humør jeg er i idag 🙂

Min bok på vent denne flotte tirsdagen er City of Ashes. Det er andre bok i The Mortal Instruments-serien. Jeg leste ferdig første bok for en liten stund siden og så filmen til den for et par dager siden. Og nå kan jeg nesten ikke vente til å sette fingrene i den andre boken. Den er på vei i posten, og har kanskje til og med kommet idag. Jeg har nemlig fått hentelapp. Her er hva Goodreads sier om boken:

city of ashesClary Fray just wishes that her life would go back to normal. But what’s normal when you’re a demon-slaying Shadowhunter, your mother is in a magically induced coma, and you can suddenly see Downworlders like werewolves, vampires, and faeries? If Clary left the world of the Shadowhunters behind, it would mean more time with her best friend, Simon, who’s becoming more than a friend. But the Shadowhunting world isn’t ready to let her go — especially her handsome, infuriating, newfound brother, Jace. And Clary’s only chance to help her mother is to track down rogue Shadowhunter Valentine, who is probably insane, certainly evil — and also her father.

To complicate matters, someone in New York City is murdering Downworlder children. Is Valentine behind the killings — and if he is, what is he trying to do? When the second of the Mortal Instruments, the Soul-Sword, is stolen, the terrifying Inquisitor arrives to investigate and zooms right in on Jace. How can Clary stop Valentine if Jace is willing to betray everything he believes in to help their father?

Nei, da er det på tide å hoppe i dusjen og få i seg litt frokost. Skole- og jobbdagen venter! Ha en fantastisk strålende tirsdag dere 🙂

6 thoughts on “Boken på vent #24

  1. Ikke rart man blir i ekstra godt humør når man vet at det nærmer seg vår og sommer etter hvert! Det er jo så herlig! Boken du har på vent har jeg også liggende. Har lest første bok i serien og sett filmen for en tid tilbake, den var veldig bra. Ser frem til å lese denne jeg også, men det ligger noen bøker foran i køen. Ha en fin dag 🙂

  2. Herlig å være godt humør, er det selv også for tiden! Må være noe med den vår luften!:) Liker denne serien, har enda til gode å begynne på bok nummer tre, holdt på å starte på den for en stund siden men så ble det til at jeg plukket opp divergent i stedet, angrer ikke på det valget da, men gleder meg veldig til bok 3 nå:) Kos deg!

  3. Ja, det er virkelig en nydelig dag i dag. Jeg klarte få mann og gjest med meg ut på tur, og da ble dagen enda bedre 🙂 (Jeg har sett på det som står «Om meg» på bloggen din, og jeg bor 4 mil sør for deg – så vi har hatt det samme fine været i dag :-))
    Du har valgt en bok jeg har lest og som jeg kan anbefale. (Det er så godt at jeg har lest noen av boken på vent bøkene for leselisten min blir farlig lenger etter en tur rundt på bloggene) 🙂
    Ønsker deg en fin dag!

  4. Skulle ønske at humøret ditt kunne smitte over på meg. Jeg er hjemme og er gretten, og har merket at vår/sol ikke har noen effekt for meg 😦 Jaja … blir bare så deppa av å sitte hjemme om dagene. Det er så kjipt.

Legg igjen en kommentar

