Nytt i hylla #10

Se så mange flotte bøker jeg har fått i posten den siste uka da! Elsker, elsker, elsker å få pakke i posten. A Song of Ice and Fire-serien og resten av The Mortal Instruments-serien kom fra The Book Depository. Og I Skyggen av Banyantreet er bok fra Bokklubben Nye Bøker som jeg egentlig bare har glemt å avbestille, men det er gøy å få allikevel. Og Fugletribunalet kom strengt tatt ikke i posten, men blei henta på biblioteket igår.

2014-03-14 08.28.02

Igår kveld trodde jeg at jeg skulle bli ferdig med Sorgenfri av Jo Nesbø, men jeg sovna jammen med boka i ansiktet på et av de siste kapitlene, så den får jeg lese ferdig idag også kommer det omtale av den i løpet av helgen. Så blir det enten City of Ashes eller Fugletribunalet som er neste ut. Mulig jeg tar sistnevnte først, siden det tross alt er samlesing på den denne måneden. Men så gleder jeg meg skikkelig til å se hvordan det går i City of Ashes også. Pluss at jeg egentlig har fryktelig lyst å lese Game of Thrones. Huff, hvorfor skal det være så vanskelig å velge? Btw, hvilket i-landsproblem er ikke det? Dagens største dilemma er å velge hvilken bok jeg skal lese først liksom. Djeezes vi har det godt…

 

 

 

 

 

 

One thought on “Nytt i hylla #10

  1. Haha, det er et av mine luksusproblem for tiden også! So many books but so little time 😉
    Jeg har nesten hele samlingen av The Mortal Instruments selv, men er spent på om det blir flere enn 5 bøker i serien. Det var jo opprinnelig kun 3, så er litt spent på om de to siste da ikke er like gode som de første. Har hørt flere som har hatt dette synspunktet, men jeg får lese og vurdere selv 🙂

    – Siri

Legg igjen en kommentar

