Listeavhengig

Jeg elsker lister! Så når jeg fant denne spørsmålsrunden inne hos Winthervarme måtte jeg bare kopiere den og legge den ut her hos meg også:

1. Sist kjøpte innbundne bok: 
I skyggen av banyantreet. Helt tilfeldig. Det er hovedbok i Bokklubben Nye Bøker akkurat nå, og jeg hadde rett og slett glemt å avbestille den. Sant og si hadde jeg ikke fått den med meg i det hele tatt. Så når jeg gidder å lese bakpå hva den handler om er det godt mulig jeg får lyst å lese den 😉

 2. Sist kjøpte pocketbok: 
City of Fallen Angels og City of Lost Souls av Cassandra Clare.
3. Favorittsjaner:
Fantasy.
4. Favorittbokhandel: 
Book Depository. Gratis frakt. Engelske bøker til engelske priser.

 5. Favorittbibliotek:
Universitet i Stavanger sitt bibliotek. De har absolutt alt jeg trenger. Og har de det ikke – bestiller de det inn.
6. Favorittleseplass hjemme: 
Senga. Med alle putene mine og favoritteppet mitt.
7. Favorittleseplass utenfor hjemmet: 
Brygga på hytta. Sol, blå himmel, måkeskrik og bølgeskvulp. Også den utsikten!

8. Fem forfattere du alltid kjøper i innbundet format: 
Ingen. Jeg bryr meg vel ikke om boken kommer i harback eller paperback – det er jo det samme som står inni.
9. Beste lesesnack: 
Jordbær, blåbær og bringebær i en skål. Eller nøtter med sjokolade rundt.

10. Beste lesedrikke:
Kaffe, te eller cola zero.
11. Beste bakgrunnsstøyen: 
Samme som punkt syv. Bølgeskvulp, måker, gresshopper og motorbåtdur i det fjerne.
12. Når på døgnet leser du helst?: 
Når som helst.
13. Beste bakfyll-lesing: 
Tja. Den sjeldne gangen jeg går ut så blir det vel bare samme bok som jeg holder på med. Evt. The Big Bang Theroy som er den definitive favorittserien min på tv.
14. Beste kollektivtrafikklesestoff: 
Alle bøker passer vel å lese på bussen?

3 thoughts on “Listeavhengig

Legg igjen en kommentar

