Mars – en oppsummering

Vi skriver april måned, solen skinner, fuglene kvitrer, grillsesongen er igang og det er på tide å oppsummere lesemåneden mars.

Leste bøker:
A Study in Scarlet, Sir Arthur Conan Doyle
Sorgenfri, Jo Nesbø
Fugletribunalet, Agnes Ravatn
City of Ashes, Cassandra Clare
Fugl, Lisa Aisato

Pågebynte bøker:
Sønnen, Jo Nesbø
Bedre uten brød, Wolfgang Lutz
1984, George Orwell

Månedens favoritt:
City of Ashes er uten tvil den beste boken jeg leste i mars. Det er bok nummer to i The Mortal Instruments-serien som jeg virkelig har sansen for.

Leseplaner for april:
I april har jeg tenkt å lese Disse øyeblikk av Herbjørg Wassmo. Det er samlesingsmåned for den til Bokbloggerprisen. I tillegg har jeg tenkt å lese City of Glass som er tredje bok av The Mortal Instruments og Mapuche av Caryl Férey som jeg fikk i posten idag. Så får vi se hvilke andre bøker som sniker seg inn i tillegg.

Da gjenstår det bare å ønske deg en riktig trivelig april lesemåned 🙂

 

 

8 thoughts on “Mars – en oppsummering

  1. Spennende liste og du har vært flink 🙂 Skal selv begynne på de første bøkene i Harry Hole-serien denne måneden, så førstebok ut er Flaggermusmannen!
    Ønsker deg en fin lesemåned ;D
    – Siri

  2. Gled deg til Disse øyeblikk, den er suveren. Fikk meg til å begynne på Toratrilogien, som også er veldig bra. Jeg har lest Fugletribunalet og Sønnen slukte jeg i helgen 🙂

  3. Jeg har enda ikke fått suset meg til å lese TMI-serien. Enda min yngre søster har dumpet bøkene i fanget mitt og skrevet en glødende anmeldelse av første bok i serien på bloggen. Jeg vil lese serien, problemet er bare at det er så fryktelig mye annet jeg vil lese i tillegg. Jeg skylder det på at noen har bestemt at vi ikke har behov for mer enn 24 timer i et døgn 😉

    Kos deg i lesemåneden april! Jeg er spent på hva Féreys bok handler om, forfatter og tittel var ukjent for meg.

Legg igjen en kommentar

