Post påskeferiepost

Da var jammen påskeferien over. Eller i hvert fall nesten. Jeg har komt meg ned fra påskefjellet, pakket ut og er igang med klesvasken. Imorgen braker det løs igjen med skole og jobb og alt som følger med.

Påskeferien har vært deilig med stor D. Det har vært drømmevær, jeg har stått på slalom, gått på langrenn, prøvd meg på geocaching og selvfølgelig kost meg i solveggen med både en og to bøker.

Jeg har lest Mapuche av Caryl Férey og The Sign of the Four av Arthur Conan Doyle. Begge disse kommer det omtaler om i løpet av uka. I tillegg er jeg godt igang med Marekors av Jo Nesbø. Når jeg er ferdig med den skal jeg lese Disse øyeblikk av Herbjørg Wassmo.

Også har jeg igjen prøvd meg på lydbok. Jeg har jo ikke helt klart å få taket på dette mediet enda. Men nå i påsken lastet jeg ned Audible, som er Amazon sin lydbokapp, og har prøvd igjen. Jeg visste ikke helt hvilken bok jeg skulle velge og valget falt helt tilfeldig på Reflected in You av Sylvia Day. Det er bok nummer to i Crossfireserien. Jeg har tidligere lest bok nummer en og tenkt at jeg skulle fortsette på denne serien. Jeg har faktisk allerede hørt halve boken og ikke falt av en eneste gang. Så kanskje jeg endelig klarer å få til dette med lydbok.

Nå skal jeg tilbringe en stund foran dataskjermen og catche opp i bokblogglandia – jeg har sikkert gått glipp av mye gøy i påsken. Håper alle andre også har hatt en strålende påske!

2 thoughts on “Post påskeferiepost

  1. Eg har brukt Audible sin app i eit halvt år ca, og liker den betre og betre. Bøkene er like billige som hos moderskipet (Amazon) og det er ingen om og men når du skal laste ned boka til telefonen. Appen held jo og rede på statistikk og diverse, og det er noko eg digger:-)

    • I går kveld fikk jeg All Nighter-merket! Det var gøy, hehe. Jeg liker også veldig godt at den holder orden på statistikk og sånn så denne kan det godt være jeg kommer til å bruke en del 😉

Legg igjen en kommentar

