En smakebit på søndag: Disse øyeblikk #2

disse øyeblikkDet er søndag. Det er tid for smakebiter hos Mari med bloggen Flukten fra virkeligheten. Her har det vært en usannsynlig travel uke, så jeg leser fremdeles Disse øyeblikk av Herbjørg Wassmo, akkurat som, jeg gjorde sist søndag. Så da blir det en liten smakebit til fra den:


Berre pass dæ for dem som sei du skal ta hatten a, formaner han uventet. De tar alt. Tanka, ære og diktning. Liv. Før du veit det e du på kjerkegården uten at non sørga.

Her er det meldt strålende sol fra skyfri himmel så planen er å få seg noen timer på plenen og lese ut resten av denne boken før turen går til skolen før det blir litt jobbing på tampen av dagen.

Ha en fin lesesøndag i pinsen!

18 thoughts on “En smakebit på søndag: Disse øyeblikk #2

  1. Skal si du har funnet deg en fin pinsebok. Jeg elsket denne og leseopplevelsen fikk meg til å lese Tora-trilogien etterpå, noe jeg heller ikke angret på. Kos deg i solen, i Bergen har vi og sol og turvær i dag, men jeg er så sliten i kroppen etter gårsdagens langtur at jeg holder meg på terrassen 🙂

  2. Begynte å lese første boken i Tora- trilogien for ikke så lenge siden og da hoppet jeg rett på denne etterpå. Synes ikke det var så dumt siden hun snakker veldig mye om den første boken si i denne. Har andre boken i Tora – trilogien liggende, gleder meg til å ta fatt på den. Liker hvor godt forfatteren skriver:) Ha en fin dag!:)

  3. Jeg er veldig glad i Herbjørg Wassmos bøker og har denne stående i hylla, men jeg har dessverre ikke lest den enda. Håper å komme dit snart 🙂 Ønsker deg en fin sommerkveld!

Legg igjen en kommentar

