En smakebit på søndag: City of Glass

For tiden leser jeg bok nummer tre i The Mortal Instruments-serien skrevet av Cassandra Clarke, City of Glass. Og herfra kommer dagens smakebit:

city of glass«You’re right ,» he said in a choked voice, as if he had to force out the words. «You should never have come. I know I told you it’s because it isn’t safe for you here, but that wasn’t true. The truth is that I don’t want you here because you’re rash and thoughtless and you’ll mess everyting up. It’s just how you are. Your’re not careful, Clary.»

Og ikke glem å stikke innom Mari for flere smakebiter på denne flotte søndagen!

13 thoughts on “En smakebit på søndag: City of Glass

  1. Jeg tror jeg må komme i gang med bok 4 før jeg glemmer hva de tre første bøkene handler om 🙂 Det hender at jeg leser bok 1 om igjen før jeg setter i gang med bok 2, hvis det er gått lang tid, og det lønner seg alltid 🙂 Men jeg har ikke lyst å lese alle de tre første om igjen! Ønsker deg en fin søndag!

  2. Spennende! Jeg har lest en del om The Mortal Instruments-serien i det siste og kan godt tenke meg å lese den, så jeg har satt den på leselisten. Takk for smakebit 🙂

  3. Spennende smakebit, og jeg blir bare mer og mer fristet til å begynne på denne serien. De fem første bøkene er tross alt i bokhylla, hehe 😀
    – Siri

  4. Har lest om lag halvparten av den første boka i serien. Kjøpte dei tre første bøkene i serien på eit ta-3-betal-for-2 tilbod – og gjett om eg angrar. Det er ikkje mange bøker eg gir opp, men denne boka tar kaka altså. Ikkje berre er Clair ein tafat og lite aktiv hovudperson, men plotet er keisamt og historia fenga meg diverre ikkje litt ein gong. Og ikkje get me started om filmen ein gong…

    Men kvar sin smak! Omslaga er kjempefine om ikkje anna! Ha ein fortsatt fin søndag vidare 🙂

Legg igjen en kommentar

