Boken på vent #35

Hver tisdag arrangerer Beathes Bokhylle Boken på vent. Her kan du lage et innlegg om en bok du har tenkt å lese også linke til det inne hos henne. En perfekt måte å oppdage nye bøker på!

Min bok på vent denne tirsdagen er The Fault in Our Stars av John Green. Boken har høstet strålende kritikker og ble utnevnt til Goodreads Choice Award i 2012. Det er en bok «alle» utenom meg har lest. Og forrige uke hadde til og med filmen norgespremiere. Det er altså på høy tid at jeg får lest denne boken, så jeg kan skjønne hva det er alle andre snakker om. Fra Goodreads:

the fault in our starsDespite the tumor-shrinking medical miracle that has bought her a few years, Hazel has never been anything but terminal, her final chapter inscribed upon diagnosis. But when a gorgeous plot twist named Augustus Waters suddenly appears at Cancer Kid Support Group, Hazel’s story is about to be completely rewritten.

Her skinner solen fra skyfri himmel idag, og selv om den har gjort det temmelig mye i det siste blir jeg like overrasket hver gang, for dette er ikke normale tilstander på vestlandet. Jeg hadde min siste eksamen på lørdag, og nå er det bare denne uken igjen på jobb også kurs i Sverige neste uke også er det jammen ferie. Digg!

Ha en super dag!

 

9 thoughts on “Boken på vent #35

  1. Det blir alle utenom meg og 🙂 Denne har jeg stående her i hylla, men jeg har bare ikke kommet i gang. Nå har jeg lyst til å se filmen så da burde jeg nok lese boke først, tenker jeg 🙂
    Jeg ser også på den solen og lurer på om den er sterk nok eller vinden er svak nok til at jeg kan sette meg på verandaen og lese. Jeg må ut å teste:-) Ønsker deg en fin dag!

  2. Gratulerer med overstått eksamen, må jo være helt herlig!Har lest denne, og likte den godt:) Har kanskje planer om å dra å se den på kino i morgen, håper virkelig filmen er like bra:) Sitter inne å frys å leser idag, ikke særlig her i Trøndelag:) Kos deg masse med boken!

  3. Jeg får heller ikke vært med i «alle». Boka står på leselista, men det er alltid en annen bok som sniker seg foran i køen …
    Kos deg med kommende ferie og masse lesing med eller uten sol 🙂

  4. Vel overstått eksamenstid! 🙂 tenker det blir godt meg litt ferie etter hvert. Boken har jeg lest, og skal se filmen snart forhåpentligvis er frem til det. Håper du liker boken. Ha en fin ettermiddag 🙂

  5. Filmen hadde premiere i Norge en uke før i London, så jeg ble snytt for å se den da jeg var der. Gled deg til boken, den står klart frem blant alle bøkene jeg leste i fjor, så du kan glede deg 🙂 Jeg skal avgårde å se filmen så snart jeg kan 🙂

Legg igjen en kommentar

