En smakebit på søndag: City of Fallen Angels

Da har det vært stille her inne i en drøy uke. Rett og slett fordi jeg har vært bortreist på jobb og kurs. Men nå er det ferdig og jeg har faktisk noe som ligner på ferie! Og selv om det har vært travelt den siste uken har jeg nå klart å skvise inn litt tid til lesing. Det er Cassandra Clares City of Fallen Angels det har gått i den siste uken, og derfra kommer også søndagens smakebit:

20140629-093601-34561739.jpg

«Satrina is one of the seventeen names of Lilith, the mother of all demons. She is why warlocks are called Lilith’s children», said Alec. «Because she mothered demons, and they in turn brought forth the race of warlokcs.»
«And you have all seventeen names committed to memory?» Jordan sounded dubious.
Alec gave him a cold look. «Who are you again?»

I skrivende stund sitter jeg i sengen på et hotell og blogger fra iPaden, så på forhånd unnskyld om dette innlegget ser helt rart ut. Men du, ikke glem å ta turen innom Flukten fra virkeligheten for å lese flere smakebiter.

Ha en fortreffelig søndag!

15 thoughts on “En smakebit på søndag: City of Fallen Angels

  1. Det hørtes deilig ut bare det å ligge på hotell 🙂 Vi drar på ferie om 8 dager, men skal besøke familie så det blir ikke noe deilig hotell på meg denne gangen 🙂 Lesing skal jeg deimot drive mye med 🙂

  2. Først må jeg få gratulerer deg så mye med seieren i Bastion sin konkurranse! 🙂 Jeg håper på å få lest i hvert fall en bok i denne serien i løpet av sommeren:-) Ha en fin kveld:-)

Legg igjen en kommentar

