En smakebit på søndag: City of Lost Souls

Da var det jammen meg søndag igjen, til og med den første søndagen i juli. Selv har jeg emigrert ned på hytta og planlegger å bli her på ubestemt tid. Fytti så stille og herlig det er her.

Dagens smakebit kommer fra City of Lost Souls av Cassandra Clare. Det er bok nummer fem i serien The Mortal Instruments, og nå håper jeg at bok nummer seks ikke er alt for langt unna i posten, for jeg nærmer meg med stormskritt slutten på denne.

20140706-100233-36153055.jpg

Alec leaned over and kissed Magnus on the mouth. «Just that,» he said softly, drawing back, but Magnus, who had started to smile, already had hold of his arms.
«Well, if you’re going to wake me up,» he said, «you might as well make it worth my time», and he pulled Alec down on top of him.

Det er som vanlig Mari med bloggen Flukten fra virkeligheten som arrangerer En smakebit på søndag, så husk å ta turen innom der for å lese flere smakebiter. Forresten tar hun en ferie nå, så neste runde smakebiter kommer i august.

Ha en strålende søndag 🙂

20 thoughts on “En smakebit på søndag: City of Lost Souls

  1. Så deilig å være på en stille hytte. Det hørtes ut som en perfekt leseplass 🙂 Min ferie skal tilbringes med familie, først min og så mannen min sin. Det gjør det mer inviklet å få til gode lesestunder, så jeg håper på godt vær og masse tid på stranden 🙂 Ønsker deg en fin sommersøndag!

  2. Denne serien har jeg ikke lest, men lånte bok nr 2 til min datter i dag. Hun synes den første var spennende, så jeg er spent på hva hun synes om den. Andre har sagt at det blir for mye med seks bøker. Uansett; takk for smakebiten 🙂

  3. Det er en sexy smakebit du deler denne gangen 😉

    Utrolig sjalu på deg med den derre hytta helt for deg selv altså. Tenker du koser deg med mange bøker der!

    Ha en videre fin uke!

Legg igjen en kommentar

