Nytt i hylla #13

nytt i hylla 13

John Green: The Fault in Our Stars, Paper Towns, An Abundance of Katherines, Looking for Alaska

Cassandra Clare: City of Heavenly Fire

Sportsboka

John Green skal jeg nå endelig få lest. Det har vært så mye oppstyr rundt bøkene hans og spesielt suksessen The Fault in Our Stars at det er på høy tid å finne ut hva dette dreier seg om (pluss at jeg har lyst å gå å se filmen på kino, meeeen, boken først ;)).

City of Heavenly Fire er sjette og (foreløpig?) siste bok i serien The Mortal Instruments. Jeg syntes dessverre ikke den forrige boka, City of Lost Soulsvar så bra. Men med litt avstand fra den så håper jeg at bok nummer seks blir en bedre opplevelse.

Sportsboka fant jeg på Europris for 100 kr. Jeg så den først en dag og syntes den så kul ut – den har jo tross alt gress på utsiden! Men hallo, jeg er jo ikke akkurat noe idrettsfantom, så… Men så ble badmintonnettet satt opp på hytta og jeg måtte google reglene (såååå stress), og tenkte at nå skulle jeg jammen hatt den boka. Så da jeg så den i en annen Europrisbutikk en annen dag måtte jeg jo bare kjøpe den. Den er et oppslagsverk og inneholder informasjon og regler om alle mulig tenkelig sporter. Rett og slett genial å ha i hylla neste gang du ikke skjønner hvorfor noen synes det er gøy å følge med på fotball-VM!

2 thoughts on “Nytt i hylla #13

  1. Masse spennende bøker her ja 😀 Kunne virkelig tenkt meg den boksen med Greens bøker. Har kun lest The Fault in Our Stars av han, men jeg likte den godt 😀 Gleder meg til å høre din mening!
    – Siri

Legg igjen en kommentar

