Juli – en oppsummering

Lest:
City of Lost Souls, Cassandra Clare
Hobbiten, J. R. R. Tolkien
– 1984, Geroge Orwell
Revenge Wears Prada, Lauren Weisberger
Four – A Divergent Collection, Veronica Roth
– A Game of Thrones, George R. R. Martin

Alt i alt fem bøker. Jeg tror aldri jeg har lest så få bøker i juli før, men det er utrolig så fort tiden går når det er over 30 varmegrader, sol fra skyfri himmel og man ikke har noen ting å gjøre, hehe 😛 Nå skal det jo tas med i betraktningen at to av bøkene – City of Lost Souls og A Game of Thrones – er temmelig mursteiner da, men likevel.

Jeg har i alle fall hatt mange fine julistunder – både med og uten bok 🙂

4 thoughts on “Juli – en oppsummering

  1. Mye bra bøker her 🙂 Ser at du har mer lik lesesmak til min mann enn meg, for disse bøkene står urørt av min hånd i hyllen. Jeg har lest 1984 og gleder meg til å begynne å gå med genseren jeg kjøpte i London med denne som pynt 🙂 Lykke til med neste lesemåned!

  2. Fine bøker du har lest! Det er ikke alltid antallet som er viktig, særlig når en leser tykke mursteiner. A Game of Thrones kunne jeg tenke meg å lese, men akkurat nå har jeg altfor mange på skal-lese-listen 🙂

  3. En fin oppsummering! Jeg hadde planlagd en hel haug med bøker i juli, men som du sier så ble det veldig varmt og jeg gjorde mye annet enn å lese 🙂 Men, sånn det ser ut nå skal det regne litt så da kan jeg sikkert få lest litt 🙂
    Hobbiten har jeg veldig lyst å lese om igjen. Jeg har sett de to filmene som har kommet ut og de frister til å ta opp boken igjen 🙂 Game of Thrones begynte jeg på, men så såg jeg TV-serien istedenfor. Men jeg har bøkene, så en dag leser jeg dem kanskje også 🙂

Legg igjen en kommentar

