En smakebit på søndag: Råta

Yngve fnyste. «En ravnebærer, alene gjennom Blindból, på vinteren? Uten garder? Uten vogn? Du må innrømme at oddsen var i min favør…»

Rime protesterte ikke.

Etter noen fryktelig travle uker har jeg nå endelig en fridag med stor F! Jeg har absolutt ingenting på planen og tror jammen ikke jeg kommer til å gidde å skifte utav pysjamasen en gang. For dagen skal nemlig tilbringes med å lese ut resten av Råta. Det er bok nummer to av Ravneringene, skrevet av Siri Pettersen. Jeg er litt over halvveis i den og den blir bare mer og mer spennende. Det er såååå vanskelig å legge den fra seg når man først setter seg ned for å lese, så nå gleder jeg meg til å endelig få lov å sluke de siste sidene av den 🙂

råta

Men innimellom skal jeg selvsagt også titte innom alle de flotte smakebitene hos Mari, og det håper jeg du også tar deg tid til.

God lesesøndag!

13 thoughts on “En smakebit på søndag: Råta

Legg igjen en kommentar

