Boken på vent #39

Idag lanseres Captivated by You, bok nummer fire i Crossfire-serien skrevet av Sylvia Day. Jeg har lest de tre første bøkene og likt dem, så denne boken var selvsagt forhåndbestillt på Audible, og nå ligger den ferdig nedlastet og klar til lesing på telefonen min.

captivated by youGideon calls me his angel, but he’s the miracle in my life. My gorgeous, wounded warrior, so determined to slay my demons while refusing to face his own.

The vows we’d exchanged should have bound us tighter than blood and flesh. Instead they opened old wounds, exposed pain and insecurities, and lured bitter enemies out of the shadows. I felt him slipping from my grasp, my greatest fears becoming my reality, my love tested in ways I wasn’t sure I was strong enough to bear.

At the brightest time in our lives, the darkness of his past encroached and threatened everything we’d worked so hard for. We faced a terrible choice: the familiar safety of the lives we’d had before each other or the fight for a future that suddenly seemed an impossible and hopeless dream… (Hentet fra Goodreads)

Hos Beathe finner du flere bøker på vent denne flotte tirsdagen 🙂

4 thoughts on “Boken på vent #39

  1. Jeg har bare lest de to første i denne serien og så datt jeg litt av. Men nå det er sagt så er jeg ikke flink til å følge opp serier 🙂 Ønsker deg en fin dag!

  2. Ja,denne har jeg ventet lenge på, har lest de tre første og skal få med meg de to siste også, bra du minnet meg på denne, jeg må komme med inn i en nettbokhandel så snart som mulig. Ha en fin ettermiddag 🙂

Legg igjen en kommentar

