Boken på vent #41

Det er tirsdag og Beathe disker opp med sin faste tirsdagsspalte, Boken på vent. Her forteller man om en bok man har stående på vent i bokhyllen sin (evt. liggende på vent på Audibleappen sin, som jeg har i dette tilfellet), og linker til innlegget sitt inne hos henne.

Min ventende bok idag er The Elite av Kiera Cass. Det er andre bok i serien The Selection som jeg leste ferdig første bok av sist uke.

the eliteThe Selection began with thirty-five girls.
Now with the group narrowed down to the six Elite, the competition to win Prince Maxon’s heart is fiercer than ever—and America is still struggling to decide where her heart truly lies. Is it with Maxon, who could make her life a fairy tale? Or with her first love, Aspen?

America is desperate for more time. But the rest of the Elite know exactly what they want—and America’s chance to choose is about to slip away (Hentet fra Goodreads).

Ha en fin første-tirsdag-i-desember! 🙂

10 thoughts on “Boken på vent #41

  1. Jeg kan ikke hjelpe for det men jeg liker godt disse coverne med fine kjoler. Blir spennende å se om boken faller i smak, Ønsker deg en fin tirsdag:-) PS Husk og send adressen din om du vil ha tilsendt et bokmerke.

  2. Jeg har ikke fått det til med lydbøker, enda. (Jeg har med andre ord ikke gitt opp). 🙂 Jeg prøvde å høre på lydbøker da jeg prøvde å begynne å gå til jobb. Men så ble jeg syk og så ble det slutt på det. Nå har jeg begynt å strikke litt og gjør det stort sett foran TV, men jeg kom på en dag at jeg jo kunne prøvd å høre lydbøker isteden. Så det er mitt nye prosjekt for å høre lydbøker 🙂
    Ønsker deg en fin dag!

    • Strikking og lydbøker er en supert kombinasjon! Jeg elsker det! Jeg fikk heller ikke til lydbøker før, men plutselig en dag («tilfeldigvis» samtidig med at jeg oppdaget Audible) så løsnet det, og nå digger jeg det 🙂

    • Strikking i kombinasjon med lydbøker er en favoritt både for meg og bikkja! Hun har forresten tre hobbyer: trening og passiv stikking og lesing ;o)
      Disse bøkene er ukjente for meg, men jeg får si som Beathe: kjole-covere er ofte litt fengende..

Legg igjen en kommentar

