Boken på vent #42

boken på vent

Jeg prøver iherdig å få meg selv i julestemning om dagen, men det ikke minner om å fungere en gang. Mulig at jeg må prøve litt mindre, så kommer det kanskje snikende på. Men jeg har i hvert fall endelig klart å velge ut årets julebok, og det er min ventende bok idag.

my true love gave to me

If you love holiday stories, holiday movies, made-for-TV-holiday specials, holiday episodes of your favorite sitcoms and, especially, if you love holiday anthologies, you’re going to fall in love with MY TRUE LOVE GAVE TO ME: TWELVE HOLIDAY STORIES by twelve bestselling young adult writers, edited by international bestselling author Stephanie Perkins (klippet direkte fra Goodreads).

9 thoughts on “Boken på vent #42

  1. Nei, det er ikke alltid at julestemningen er så voldsomt til stede her heller, men jeg håper at det skal komme etter hvert. Er det travle tider så har man kanskje ikke tid å nyte det fullt ut heller. Får håpe den kommer på plass før julaften i hvert fall. Denne boken kunne jeg tenke meg å lese så den noteres! Ha en fin dag 🙂

  2. Jeg kommer nok i julestemning når jeg kommer hjem etter to uker på farting i Trondheimsområdet. Og når mannen i huset endelig kommer hjem fra fire uker i Thailand, der han oppholder seg sammen med en fetter som har hus der. God rekreasjon for han, men nå skal han versågod få bli med å «vaske golvet og bære ved». Ha en fin dag!

  3. Jeg er så heldig å være et julemenneske slik at julestemningen min kommer helt av seg selv. Når det er sagt så er det andre ting jeg totalt mangler, så kanskje vi får litt hver. 🙂 Ønsker deg en fin dag!

Legg igjen en kommentar

