Hobbiten og Harry Potter – Det kan aldri bli for mye av det gode

Åååå, jeg har akkurat vært på premiere på Hobbiten: Femhærersslaget. Den. Var. Så. Bra. Og jeg som var super mega bekymret for om jeg skulle klare å holde meg våken på en film som hadde starttidspunkt kl. 23:59. Not. A. Problem. Jeg ble ikke litt trøtt en gang. Jeg har ikke tenkt å si så mye om hva som skjer i filmen, for det er sikkert noen som har tenkt å se den selv (selv om, har man lest boken så vet man jo hvordan det ender, bare at, det skjer så mye annet også). Men det er bare å glede seg 🙂

Forresten, visste du at J. K. Rowling har skrevet tolv nye Harry Potter-historier? Det postes en hver dag fra og med 12. desember på Pottermore. Gjett om jeg har en date på fredag da! 😉

Legg igjen en kommentar

