En smakebit på søndag: City of Heavenly Fire

Det er årets første søndag og Mari er tilbake med smakebiter etter en vel fortjent juleferie. Årets første bok hos meg er City of Heavenly Fire av Cassandra Clare. Det er sjette og siste bok i serien The Mortal Instruments. Og herfra kommer også dagens smakebit:

Astonishment wiped his expression blank. Isabelle knew from Simon and Clary that a certain amount of shouting at one’s parents was expected in the mundane culture, but Shadowhunters believed in respect for elders and a governance of one’s emotions.

city of heavenly fire

Ha en fantastisk fin lesesøndag 🙂

37 thoughts on “En smakebit på søndag: City of Heavenly Fire

  1. Å, jeg skulle ønske jeg var kommet så langt! 🙂 Det er vel fjerde bok jeg skal begynne på og for å være helt ærlig så har den ligget her en stund uten å bli lest. Det har vært mye fokus på norsk i høst og jeg tror igrunnen det tok for stor plass hos meg. Så nå leser jeg fantasy. Utenlandsk sådann 🙂 Ønsker deg en fin søndag!

  2. Takk for en fin smakebit, og jeg eeelsker coveret på den siste boken 😀 tror jeg kun har lest den første boken på norsk, men må begynne på nytt om jeg skal lese serien. For jeg husker ingenting, hehe 😀
    – Siri

Legg igjen en kommentar

