Boken på vent #44

Jeg innrømmer det. Jeg falt for denne boken på grunn av omslaget. Det var først og fremst det som ga meg lyst å lese den. Dette skjer faktisk fryktelig ofte. Jeg ser et fint omslag og vil automatisk lese boken. Men jeg sjekker den heldigvis nærmere ut før jeg bestemmer meg helt, man vil jo ikke gå på en smell heller, hehe. Det viste seg at Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe er en bok jeg har lyst å lese også etter å ha inspisert baksideteksten (eller i dette tilfellet: Goodreadsteksten).

aristotle and danteAristotle is an angry teen with a brother in prison. Dante is a know-it-all who has an unusual way of looking at the world. When the two meet at the swimming pool, they seem to have nothing in common. But as the loners start spending time together, they discover that they share a special friendship—the kind that changes lives and lasts a lifetime. And it is through this friendship that Ari and Dante will learn the most important truths about themselves and the kind of people they want to be.

Så nå ligger den der da, i ventestabelen, øverst sådan, og jeg gleder meg til å sette fingre, øyne og hodet inn i den. Beathe er forresten tilbake med Boken på vent idag, etter en velfortjent juleferie. Ikke glem å stikke innom og se hvilke fine bøker som ligger rundt om i ventestablene hos landets bokbloggere 🙂

14 thoughts on “Boken på vent #44

    • Nei det er derfor jeg leser baksideteksten, for å sjekke om det er bra. Men er nok sannsynligvis noen bra bøker jeg misser, fordi jeg ikke gidder å lese på dem fordi et annet cover var finere, hehe 😉

  1. Føyer meg inn i køen av de som gjerne hadde kjøpt denne boken pga coveret, jeg er også litt håpløs sånn og dette coveret var nydelig. Blir spennende å høre hva du syntes om boken når den er lest. Hva syntes du forresten om bok nr 4 i Crossfire serien, er den verd å lese?

Legg igjen en kommentar

