Et lite livstegn

the eliteJoda, jeg lever enda. Og jeg har ikke totalt forlatt bloggen. Men jeg innser at det raskt nærmer seg tre uker siden forrige gang jeg postet et innlegg. Det er ikke fordi jeg har sluttet å lese. Riktignok leser jeg ikke så mye jeg har lyst til, men leser, det gjør jeg. Det er bare så fryktelig travelt. Jeg trodde egentlig ikke man kunne få det mer travelt enn jeg hadde det i høst. Jeg tok feil. Naiv som jeg er gikk jeg også opp i stillingsprosent etter nyttår. Og det er MYE å holde styr på i tillegg til fulltidsstudium. Heldigvis så elsker jeg det jeg holder på med. Og jeg har en ikke-kjedsomhets-garanti på livet mitt for tiden. Og heldigvis går ikke alle bøkene jeg har lyst å lese noe sted. De ligger pent og venter til jeg har tid til dem.

Men idag er det søndag, og selv om jeg idag også har mye å gjøre, har jeg ikke noe sted jeg MÅ være før klokken halv seks. Og det er tid for smakebiter hos Mari. Og jeg vil gjerne dele en smakebit fra den boken som ruller og går på Audible-appen min for tiden, mens jeg haster avgårde fra sted til sted. Boken heter The Elite, er skrevet av Kiera Cass og er bok nummer to i serien The Selection. Mer om boken kan du lese her.

«Oh,» Aspen said, surprised to see me too. «I think it makes me the worst guard ever that I assumed you were in your room the whole time.» I giggled. The Elite were supposed to sleep with at least one of their maids on watch in the night.

Ha en super lesesøndag!

10 thoughts on “Et lite livstegn

  1. Så bra du titter innom 🙂 Det kan vare fint med mye å gjøre, men også noen ganger litt stressfullt. Jeg håper det du lander på at det er fint 🙂 Ønsker deg en fin søndag!

  2. Bra med böcker om man har mycket att göra. De ger en en liten chans till avkoppling och möjlighet att fly iväg ett tag. Tack för smakbiten. Jag skulle gärna vilja läsa den här serien en dag. 🙂

Legg igjen en kommentar

