En smakebit på søndag: Love Letters to the Dead

«I could see then that something in Natalie got crushed. The look on her face was like when you just finished making a waffle in the morning, and you got it out of the toaster, and you put on the butter and the syrup and had it cut along the lines into square inches, and you were carrying it to your room, so excited, but then you dropped it facedown on the floor. And you felt so sad about the whole thing, you didn’t even want to make another.»

love letters to the dead

Jeg leser for tiden Love Letters to the Dead av Ava Dellaria. Jeg er omtrent halvveis i boken og synes den er nydelig. Endelig er sommerferien her, alle eksamener er unnagjort og jeg nyter lange, late, lyse sommerdager med nesen godt trykket nedi en bok.

Flere smakebiter finner du hos Mari.

Ha en herlig sommersøndag alle sammen! 🙂

20 thoughts on “En smakebit på søndag: Love Letters to the Dead

  1. Herlig smakebit, som traff meg midt i hjertet. Har ikke hørt om boken, men har festet meg ved den, siden jeg skal innom bokhandlere i flere byer i England om litt. Ønsker deg en fortsatt herlig sommerferie 🙂

  2. Den følelsen er det lett å kjenne seg igjen i! Jeg opplevde noe lignende den gangen jeg hadde en diger softis – som falt ut av kjeksen og ned på bakken T_T
    Men veldig fin smakebit, jeg fikk lyst til å lese boken! 🙂

Legg igjen en kommentar

