Nytt i hylla #14

 Som alle andre bokelskere lider jeg av sykdommen «kjøper mer bøker enn jeg rekker å lese». Men det er jo så mange fine bøker der ute. Bildet viser nyanskaffelsene i løpet av den siste uken(!). Heldigvis kjøper jeg ikke så mye bøker hver eneste uke, men du vet, det er sommerferie og så lett å bare klikke hjem et par nye bøker eller gå innom boksalget i en av landets mange bokhandler 😉IMG_0268

Akkurat nå er jeg dypt inne i Siege and Storm av Leigh Bardugo. Det er andre bok i serien The Grisha, og det minner meg forresten på at jeg må huske å kjøpe bok nr. 3! Så er spørsmålet hvem av disse jeg skal lese nå etterpå. Jeg vil lese alle sammen på en gang! Heller litt mot å starte på Mind Games, men så plutselig ombestemmer jeg meg igjen.

Har du lest noen av disse? Og hvem ville du valgt som neste bok å lese?

10 thoughts on “Nytt i hylla #14

  1. Jeg har ikke lest noen av disse, men jeg kjøpte den tredje boken i Ben Aaronovitch sin serie nå i sommer. Må bare få fingeren ut å begynne å lese dem. Lykke til med bøkene, håper der er noen gullkorn der 🙂

  2. Flott bunke det der! Og ja, jeg kjenner til det der med å kjøpe mer bøker enn det jeg klarer å lese så vente-haugen vokser stadig og teller snart 600 bøker! HJELP!!! Jeg har lest boken om Malala, og så har jeg veldig lyst til å lese «Fangirl» og «Anna Karenina» har jeg liggende. Kos deg med bøkene 🙂

  3. Gratulerer med nye bøker 🙂 Den eneste jeg har lest i den bunken er Fangirl, og den likte jeg ikke så godt som de fleste andre, dessverre. Jeg ble dessverre heller ikke begeistret for Eleanor & Park av samme forfatter heller. Håper du liker Fangirl bedre enn det jeg gjorde og ha en god sommerlesing 🙂

  4. Tilbaketråkk: Nytt i hylla #15 | Lesehesten

Legg igjen en kommentar

