Nytt i hylla #15

Den blir stadig fullere den bokhylla mi. Lurer på om jeg noensinne kommer til å klare å lese alle bøkene jeg kjøper, hehe 😉

IMG_2050

Analfabeten som kunne regne, Jonas Jonasson
Ruin and Rising, Leigh Bardugo
The Lord of the Rings, J. R. R. Tolkien
What the Fat?, Shoefield, Zinn og Rodger

Så glemte jeg i forrige Nytt i hylla-innlegg å ta med alle lydbøkene jeg har anskaffet meg. Tre av dem ene og alene av den grunn at de hadde vunnet Audies Award. Og Scarlet fordi jeg likte første bok av The Lunar Chronicles, og vil lese resten av bøkene også.

The Way of Kings, Brandon Sanderson, fortellere: Kate Reading og Michael Kramer
Scarlet, Merissa Meyer – Forteller: Rebecca Soler
All the Light We Cannot See, Antony Doerr – Forteller: Zach Appelman
Alpha, Jasinda Wilder – Forteller: Summer Roberts og Tyler Donne

Legg igjen en kommentar

