Smakebit – Alpha

Den siste uken har det gått mye i lydbok for min del. Jeg har fått sånt nytt fint noise-cancelling headset fra Bose som jeg har forelsket meg helt i. Og nå går jeg rundt og hører på lydbok overalt og hører ingenting annet, hehe. Dagens smakebit kommer fra lydboken jeg hører på akkurat nå, Alpha, av Jasinda Wilder.

alpha

I spent most of the day in the library, drifting from shelf to shelf. Rolling the ladders around with my hand outstretched, pretending I was Belle. Reading a bit of this, a bit of that. Curling in the deep the chairs, like at cat. I mean, if you had a gargantuan library all to your self, and that library had rolling ladders, wouldn’t you do the same?

Ha en fin søndag, og ikke glem å stikke innom Mari for flere smakebiter 🙂

13 thoughts on “Smakebit – Alpha

  1. Jeg har også et slikt headset og det er helt fantastisk 🙂 Jeg hører lydbok når jeg går tur med hunden min og det fører ofte til at jeg går lenger turer. Hvertfall som nå, når jeg er kommet til slutten på en krimroman og er spent på hvem som er morderen 🙂 Ønsker deg en fin søndag!

Legg igjen en kommentar

