Smakebit – The Ocean at the End of the Lane

Jeg har akkurat kjøpt og lastet ned Neil Gaimans The Ocean at the End of the Lane på iPaden (til latterlige 12 kroner! Er det virkelig lov å selge bøker så billig?). Derfor kommer søndagens smakebit fra prologen til denne:

It was only then that I realized where I was going, where I had been going all along, and I grimaced at my own foolishness.

I had been driving toward a house that had not existed for decades.

Jeg har tidligere lest The Graveyard Book av samme forfatter og den falt veldig godt i smak hos meg, så jeg gleder meg til å lese mer av Gaimans bøker 🙂

the ocean at the end of the lane

Flere smakebiter finner du hos Mari.

17 thoughts on “Smakebit – The Ocean at the End of the Lane

  1. Takk for smakebit. Jeg har enda ikke fått lest noe av Gaiman, men har forstått at dette er en forfatter det er vel verdt å merke seg. God søndag!

Legg igjen en kommentar

