How to be Parisian – Wherever you are

How To Be Parisian Wherever You Are er forfattet av Anne Berest, Audrey Diwan, Caroline de Maigret and Sophie Mas. Ukjente forfattere for meg så jeg må si jeg var litt spent. I boken tar de deg kort sagt igjennom hva en Parisienne tenker og føler, hvordan hun ser ut og oppfører seg.

how to be a parisian

Så hvilken type bok er egentlig dette? En selvhjelpsbok. Nei, definitivt ikke. Faktisk, så vet jeg ikke helt hvilken type bok dette er. Selv etter å ha lest den. Den er litt morsom. Den er litt good-feel. Også er den litt rar. Den ser fantastisk ut, og i så måte kan du godt bruke den som kaffebordbok. Men det er absolutt også verdt det og åpne den å lese det som står inni, ikke bare se på utsiden.

Det gikk fort å lese boken. Den var underholdene. Og selv om jeg ikke helt forstår meg på hvilken type bok det er, så får den tommel opp av meg.

One thought on “How to be Parisian – Wherever you are

  1. Tilbaketråkk: November – en oppsummering | Lesehesten

Legg igjen en kommentar

