Desember – en oppsummering

Desember gikk fort. Utrolig fort. Før jeg visste ordet av det var den forbi. Sammen med året.

Lest i desember

Christmas Ever After, Sarah Morgan

Harry Potter and the Sorcerer’s Stone, J. K. Rowling

Påbegynt i desember

Eleanor and Park, Rainbow Rowell

The Wise Man’s Fear, Patrick Rothfuss

Påbegynt før desember, but still in progress

Cress, Marissa Meyer

Nye anskaffelser i desember

Eleanor & Park, Rainbow Rowell

A Christmas Carol & Other Christmas Stories, Charles Dickens

Six of Crows, Leigh Bardugo

Leseplaner for januar

Det kommer et eget innlegg med oppsummering for året i morgen, men etter hardlært erfaring skal jeg ikke ha noen bestemte lesemål i år, bortsett fra antall bøker på Goodreads. Derfor har jeg heller ikke noe større leseplaner for januar enn å lese ferdig de bøkene jeg har begynt på. Når jeg er ferdig med dem skal jeg lese det jeg har lyst til der og da.

God nyttår alle sammen! 😀

Legg igjen en kommentar

