2015 – en oppsummering

2015 gikk så fort. Det sier jeg vel hvert år. At året har gått fort. Men det gjør jo det.

 

Litt statistikk fra året som gikk:

I 2015 har jeg lest 27 bøker.

26 har vært engelske bøker,

 1 bok har vært norsk,

2 var fagbøker,

1 novellesamling,

6 var lydbøker,

5 e-bok,

og 17 var papirbøker.

 

Jeg hadde ett lesemål for 2015. Det var på Goodreads og å lese 52 bøker i løpet av året. Fra statistikken ovenfor ser du at det gikk jo ikke akkurat. Jeg skylder på studiene. For jeg måtte jo lese en hel del bøker som jeg ikke har tatt med her på bloggen. Men selv om jeg ikke oppnådde målet mitt om 52 bøker, så gråter jeg ikke. For jeg har lest så mye fint. Og når lesetiden har vært begrenset har det bare blitt ekstra fint å lese 🙂 Allikevel. Jeg setter meg samme mål for neste år. 52 bøker i løpet av året. Altså en i uken.

Godt nytt leseår alle sammen! 😀

One thought on “2015 – en oppsummering

Legg igjen en kommentar

