Harry Potter Colouring Book

I det siste har fargeleggingsbølgen for voksne mer eller mindre eksplodert. Det blir produsert flere og flere forskjellige fargeleggingsbøker. Noe for enhver smak. Jeg har ganske lenge tenkt på om jeg skal hive meg på og når jeg ramlet over en Harry Potter fargeleggingsbok var jeg ikke i tvil lenger. Idag kom den i posten og jeg måtte selvsagt innvie den med en gang.

img_2380

Jeg fant frem fargeblyantene mine fra Faber Castell og satte igang. Som den organiseringsfreaken jeg er, startet jeg selvsagt med å fargelegge første siden.

img_2384

Jeg var ganske spent på om dette egentlig var noe for meg. Jeg var veldig glad i å fargelegge når jeg var liten og fikk litt flashbacks til barndommen i tillegg til at det var veldig avslappende å bare la tankene flyte avgårde mens jeg holdt på.

img_2386

Og selv om dette var mitt første forsøk (i nyere tid) på fargelegging ble jeg ganske fornøyd med resultatet. Det er så fryktelig mange flotte motiver i boken. Så jeg gleder meg til å fortsette med dette.

img_2387

 

Legg igjen en kommentar

