Smakebit – Running Like a Girl

I går fikk jeg et innfall om at «kanskje jeg skal begynne å løpe igjen». Også kom jeg på at jeg hadde en bok stående hjemme i bokhylla – Running Like a Girl, av Alexandra Heminsley – og tenkte at litt research var jo i så fall på sin plass. Og da var det gjort. Enten du løper eller ikke tror jeg denne boken kan være noe å lese, jeg er ca. halvveis og har ledd flere ganger i tillegg til at jeg har lært noe om løping.

running like a girl

«It was a momentous day when, about three months into my training, I was on a cold, uphill run through Kilburn cemetery when it hit me that I was going to need a bathroom long before I was home. Beloved Kilburn cemetery, which I found so uplifting, so inspiring, such a wonderful place to run. I simply could not shit there.»

Ha en super lesesøndag! 🙂

Flere smakebiter hos Mari.

13 thoughts on “Smakebit – Running Like a Girl

Legg igjen en kommentar

